S'ye mektuplar

May 11, 2026 - 19:15
 0  2

ALTINCI GÜN

‎Kısa ( birde bana sor o gün nasıl geçti)bir aranın ardından bugün tekrar yanımdasın çok şükür.Bu izin olayı hiç hoşuma gitmemeye başladı.İptal mi etsek napsak ya.Yada senleyken zamanı durduralım.Gün yirmidört değil beşyüz saat olsun ve her saniyesinde yanyana olalım.Hatta eve gidip yatağa yattığımızda da ruhlarımız yanyana olsun.Hiç ayrılmayalım.Birazda modern fiziğin sınırlarını biz zorlayalım olmazmı.Zaten asırlar geçmiş sensiz artık ayrı kalmaya takatim kalmadı.Sevmek kaç farklı şekilde anlatılır bu yazma işi ne kadar daha sürer bilemiyorum.Ama sen yanımdan geçerken keşke duyabilsen kalbimin atış hızını.Keşke sorsan bu çıkan ses ne pat pat biri duvaramı vuruyo diye.Ozaman kendimi anlatmaya gerek bile kalmazdı.Kayboluverirdik birbirimizde.Kimse bulmasın bizi böylece kalalım diye dua ederek.Kendimi yıllar önce kaybetmişken sende buldum bi görsen sende bu perişan halimi.Bir duysan içimde kopan fırtınaları.Bi dokunsan bana artık bitti bekleyiş der gibi.Bundan sonra bize acıda yok ölümde edasıyla.Fikri bile güzel.Sen ben değil biz olmak.Zaten kimliklerin ne önemi var.Aldığım nefes senken vede senin yakınındaki hayatı görmüşken daha bir adım uzağa gidemem.Kovsanda kızsanda inan bana sensiz bi hayat önü karanlık bir uçurum.